نشانه های نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

نشانه های نارسایی کلیهعلائم نارسایی کلیوی - نارسایی کلیوی را می توان به نارسایی حاد کلیه و نارسایی مزمن کلیه تقسیم، یک بیماری شایع از کلیه ها باشد. نارسایی کلیوی خطر وجود دارد که در پایان توسعه نتایج مزمن کلیه است. بنابراین، آنچه علائم نارسایی کلیه هستند؟ این چیست؟

نشانه های نارسایی حاد کلیه:

بروز نارسایی حاد کلیه به سرعت، برای اولین بار در یک کاهش شدید در میزان ادرار ظاهر شد در روز، کمتر از 400 میلی لیتر از ادرار، پس از تورم متوالی، تهوع، استفراغ، ضعف، فلج عضلات، آریتمی، تنگی نفس و یا فشار خون تغییرات. وقتی کلیه ها مهم ترین مشکلات این بدن هستند و دیگر ارگان های تحت تاثیر قرار به درستی کار، نتایج منجر به نارسایی تنفسی، قلبی و نارسایی عروقی، نارسایی کبدی، خونریزی گوارشی و سایر عوارض جدی است.

کاهش طول ادرار متفاوت است، مدت زمان بدتر پیش آگهی معمولا 1 تا 2 هفته دیگر. سپس شروع به افزایش ادرار می تواند 1000 میلی لیتر در روز برسد. افزایش خروجی ادرار از شماره 1 تا 3 هفته پس از شروع عملکرد کلیه به تدریج به حالت عادی باز می گردد، بیمار احساس راحتی زیادی که به این بیماری شروع به بهبود می یابند. از 3 تا 12 ماه پس از بازگشت از کلیه طبیعی است، اما اگر درمان نشود می تواند به نارسایی مزمن کلیه ایجاد می شود. >>>> کودکان شب ادراری مراقب باشید از نارسایی کلیه.

علائم نارسایی مزمن کلیه:

علایم اولیه نارسایی مزمن کلیه هستند آشکار نیست، و تنها زمانی که کلیه ها به اندازه کافی برای حفظ حتی تمام وقت آن را برای بدن طول می کشد به نظر می رسد اورمی بهره وری نیست. ارومیه در همه سیستم های بدن چند، دستگاه تنفسی، سیستم قلبی عروقی، سیستم عصبی، دستگاه گوارش، و غیره، ممکن است درگیر درگیر، اما علائم پیچیده تر هستند.

اولین بیماران اورمیک احساس ناراحت کننده، آنها نمی خواهند به غذا خوردن، مشکلات معده و تهوع، استفراغ، زخم دهان، بوی ادرار در دهان او، و حتی خونریزی از دستگاه گوارش بود. ظهور تدریجی کم خونی قابل توجهی، و بیشتر در معرض ابتلا به خونریزی، مانند خونریزی بینی، دندان ها، خونریزی، مدفوع سیاه و سفید، و غیره با پیشرفت بیماری، بیمار احساس می کند خسته، بی تفاوت، سرگیجه، سردرد، از دست دادن حافظه، بی حسی، خارش و دیگر پوست، بلکه در بیماران مبتلا به خواب آلودگی پیشرفته، تحریک پذیری، تشنج، اغما و علائم دیگر.

درمان ما موثر و طبیعی است. اگر شما علاقه مند در درمان ما، ما یک پیام زیر را ترک و یا شما می توانید آنها را hospitalkidney@yandex.ru ارسال و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: علامت,نارسایی کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: